Blogger Backgrounds

10 Disember 2010

i'm not perfect.SORRY !!



kepada sesiapa yg mengenali diri ini
sy mohon maaf..
sekiranya pernah berbuat salah
atau mengguris hati anda..

x kiralah siapa2 pun..MySpace


dlm hidup sy
ada 3 perkara yg sy sgt sygMySpace
dan mampu membuatkan sy berada dlm
emosi yg pelbagai

1. agama
2.famili
3. kawan.


oleh krna 3 bnda ne penting
jadi hari2 sy pun byk diisi bersama mereka

seperti yang tertera di atas
saya bukanlah seorang yang sempurna
saya juga boleh berasa
sedih MySpace..terkilanMySpace..terguris..MySpace
even rasa memberontakMySpace

sy ne jenis yang sgt3 sensitif
tu sifat mazmumah sy dr dulu
tp alhamdulillah
kemarahan tu boleh hilang dgn cepatnya :)
namun bergantung juga
kepada situasi

" women will forgive but never forget "

yes!! i really support this statement ~

sy mungkin boleh memaafkan
tapi once bnda tu jd
sentiasa bermain di ingatan
dulu,kini dan selamanya..

kdangkala saya benciMySpace
character semulajadi saya
yang ceria dan sntiasa happy
menyebabkan..
org sntiasa boleh detect kalo sy berada dlm
keadaan emosi yg kurang baik

dan sy sgt2 la benci
bila org ckp sy emo x tentu psl
sdgkn ada sebab sy beremosi..
bukan suka2
siapa kt dunia ne
yg suka sgt mrah2???

byk dilema dlm hdup sy
yg sntiasa menghantui diri
di kala ingin mencapai bahagia
yg diimpi..

pstu..sy akui..sy ne
mmg jnis yg bila da lama x jmpa kwn
trus jrg cntct ngan kwn
tapi..
tu bukan bermaksud sy lupa kawan
maaflah kpd mana2 shbt yg sy da jrg cntct
bukan da lupa..cumanya
kita msg2 punya komitmen yg berbeza

sy sgt sdihhhhh
bila melihat anda telah melupakan sy
kita bukan mcm dulu lg
mgkn sbb jrak dan waktu
tp ketahuilah
sy sntiasa merindui andaa
apapun..sy bhgia
melihat anda bhgia bersama
"mereka" :)
maaf kerana x mampu brda di sisi kamu
tika kamu dlm kesusahan
hanya mampu mngetahui perkembgn kamu dr sumber lain

ok...berbalik kpd kenyataan sy td
tlg fahami sy
saya bukan bertindak mgikut prasaan semata mata
dan sekiranya saya kelihatan agak lain sdikit berbnding sebelumnya
sila beri sy masa
saya perlu waktu utk bersendirian
if not..things will getting worst

kepada yg x pernah tgk sy mnjadi "org lain"
tlg jgn uji ksbrn sy
sbbnya..sy tahu..dlm diri ini..
ada satu personaliti
yg boleh dikeluarkan
ketika " marah" menguasai diri
astaghfirullah
mohon dijauhkan sifat itu

coretan kali ne..
sememangnya merungkai kembali
memori silam
yg sntiasa menjadi byg yang mengekori ..

sangat sukar bila memendam
namun itu yg terdaya
dan rasanya perkara yang terbaik
boleh dilakukan
bila berdepan dgn situasi yang'
menguji kesabaran
namun..sampai bila???
kesabaranku ada batasnya

apapun...kepada sesiapa yang pernah menyakitkan hati saya
saya maafkan kamu
dan yang pernah saya sakiti
saya mohon maaf
saya bukanlah sempurna..

kepada "shbt" sy tu..
kamu selamanya di hati
walaupun sy mungkin bkn dlm list
bff kamu daMySpace

saya mohon maaf juga


.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan