Blogger Backgrounds

25 November 2010

aku dan cinta ^.^

setiap orang pernah menyayangi dan mengasihi.mcm tu juga saya ♥ tp saya prefer untuk diam dalam soal ini.kiranya CINTA DALAM DIAM.mungkin dia yang saya syg tu da berpunya..who knows?itu hak dia.nak pilih siapa2 dalam hidup dia.lagipun,saya yakin,cinta lepas kahwin lagi indah.kenapakah perlu sibuk nak cari boyfriend skrg?? MySpacetakut cinta tu habis sebelum sempat kahwin?atau takut diri dilabel ''TAK LAKU" ?? erm,,fikir-fikirkanlah.Islam agama yang mudah,indah dan syumul.Islam menganjurkan cara2 yang terbaik bagi menjaga soal ikhtilat sesama manusia MySpace..kalau betul2 suka...ada caranya.bukan ''KAPEL" cara yang terbaik ...ingatlah..boleh jadi sesuatu perkara yang kita rasa terbaik bagi kita..adalah perkara yg sebenarnya buruk dan membawa kemudaratan..so,duhai sahabat yang berada di luar sana,mari sama2 kita muhasabah diri..soal hati tolak ke tepi dulu..jom sm2 kejar cita2 kita dulu k MySpace...ada jodoh,x kemana..

ya Allah..labuhkanlah cintaku kepada dia yang sentiasa melabuhkan cintanya kepadaMu ya RABB.amin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan